al. Krzywoustego 11, 40-870 Katowice    tel. 32 254 36 79    mail sp58katowice.pl
   sp58 logo pr 09 bip logo librus
  • Szkoła Podstawowa nr 58 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej w Katowicach

  • Jasełka

  • III Bieg Rodzinny

  • Wizyta gości z Erasmus+

Przykładowe prace uczniów klasy 2a

innowacje 2 06 18

Uczniowie klasy 5a w ramach innowacji z programowania na zajęciach komputerowych zmierzyli się z tworzeniem pierwszej prostej gry.
Projekt wykonał Szymon Myszkowski.
Instrukcja: Przesuwaj myszką w lewo lub w prawo. Nie pozwól, aby piłka spadła.

Kolejny projekt wykonany przez uczniów klasy 5a w środowisku Scratch to "Kot zastawia pułapkę na mysz". Celem projektu było utrwalenie umiejętności wykorzystywania losowości w programie. Mysz została zaprogramowana na dokonywanie wyboru kierunku ruchu lewo lub prawo. Czasami udaje jej się zdobyć serek, ale czasami trafia też na kota. Projekt wykonał Igor Botorek.

W marcu uczniowie klasy 5a po raz kolejny rozpoczęli swoją przygodę z programowaniem w środowisku Scratch. Pierwszy projekt, z jakim musieli się zmierzyć, to "Kot w labiryncie". Celem projektu było utrwalenie umiejętności tworzenia gry sterowanej za pomocą klawiszy klawiatury. Zapraszamy do wspólnej zabawy przy przejściu przykładowego labiryntu wykonanego przez Sandrę Gawędę.

Uczniowie klasy 5a przez kilka ostatnich lekcji pracowali w chmurze, wykorzystując dysk dostępny w usłudze OneDrive. Praca na jednym pliku okazała się nie lada wyzwaniem, jednak efekt końcowy nas zachwycił. Zapraszamy do zapoznania się z gotowym projektem.

Projekty uczniów klasy 5a w ramach innowacji „Programuję, więc myślę w klasach 4-6”.

Archiwum Galerii

Nasze zdjęcia

RODO

Ochrona danych

Mapa witryny

Lista zawartości naszej strony internetowej

Cookies

Polityka bezpieczeństwa strony